ПОДЕЛИТЬСЯ

У найближчому майбутньому в Держдумі розглянуть законопроект, що обмежує ввезення на територію Росії іноземних літаків старше 15 років.

Подібні норми існують в більш ніж 40 країнах. Наприклад Китай не можна завозити літаки старше 10 років, в Індію (не старше 15), Бразилію (не більше 10-15), Туреччини (не старше 15).

Депутати впевнені, що нові поправки зможуть сприяти не тільки відновленню російського авіапарку, але і збільшать в ньому кількість лайнерів вітчизняного виробництва.

Зараз у Росії склалася ситуація, при якій збитки російської авіаційної промисловості вітчизняні авіакомпанії масово купують іноземні лайнери (з 2010 по 2013 рік в нашу країну ввезли 330 іноземних літаків), найчастіше «не першої свіжості», простими словами скуповують «авиахлам» третіх країн світу.

У пояснювальній записці до цього законопроекту наголошується, в даний час на російському авіаринку частка іноземних літаків із закордонною реєстрацією становить понад 85%. Тобто ці літаки літають, як всередині Росії, так і за кордон, а нагляд і контроль за їх льотної годностью здійснюється країною, в якій вони зареєстровані.

Депутати пропонують змінити нині існуючу практику і встановити обов’язкові вимога, при якому всі пасажирські літаки, що здійснюють внутрішні повітряні перевезення по території Росії, будуть допускатися до експлуатації тільки при наявності сертифіката льотної придатності, виданого авіаційними властями РФ.

НЕТ КОММЕНТАРИЕВ

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ